UP

У рамках інформаційної кампанії у Чернівцях зявилися тематичні біг-борди

Конструкції встановлено з  ініціативи Управління Держпраці за сприяння департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради.

Тематична реклама виставлена у двох місцях обласного центру з метою популяризації порталу https://pratsia.in.ua/ , на якому розміщено актуальну інформацію щодо змін у законодавстві про працю на період дії воєнного стану; можливості отримання суб'єктами господарювання консультаційної допомоги у онлайн - форматі; рекомендації, як організувати безпеку виробничого процесу на підприємствах; а також практичні поради, як громадянам не стати жертвами торгівлі людьми, чи примусової праці.

Реклама, створена у національних кольорах, привертатиме увагу городян та гостей міста упродовж усієї інформаційної кампанії «Україна працює».


Інформкампанія

Конкурс дитячого малюнку