У рамках інформаційної кампанії у Чернівцях з’явилися тематичні біг-борди
Конструкції встановлено з ініціативи Управління Держпраці за сприяння департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради.
Тематична реклама виставлена у двох місцях обласного центру з метою популяризації порталу https://pratsia.in.ua/ , на якому розміщено актуальну інформацію щодо змін у законодавстві про працю на період дії воєнного стану; можливості отримання суб'єктами господарювання консультаційної допомоги у онлайн - форматі; рекомендації, як організувати безпеку виробничого процесу на підприємствах; а також практичні поради, як громадянам не стати жертвами торгівлі людьми, чи примусової праці.
Реклама, створена у національних кольорах, привертатиме увагу городян та гостей міста упродовж усієї інформаційної кампанії «Україна працює».