UP

Через сервіс «інтерактивний інспектор» громадянам надано понад 4 400 консультацій

Про це на запит журналістів «Суспільного-Буковина» зазначили в Управлінні Держпраці у Чернівецькій області.  

Сервіс «інтерактивний інспектор» створений з метою оперативного надання консультацій заявникам  з питань, що належать до професійної компетенції фахівців Управління Держпраці.

Сервіс дає можливість громадянам отримати відповіді у найзручніший для них та найшвидший спосіб. 

Через сервіс  фахівці Управління Держпраці надали заявникам у нинішньому році  понад  4 400 консультацій.

Буковинці й надалі мають можливість звернутися на сервіс «Інтерактивний інспектор», посилання на який розміщено на сайті Управління -   http://cv.dsp.gov.ua/ ,    а також на ФБ-сторінці територіального органу Держпраці - https://www.facebook.com/cv.dsp.gov.ua/

Консультаційна допомога громадянам  надається  у дистанційному режимі.

На запит журналістів також повідомлено, що станом на початок липня  до Управління  Держпраці надійшло від громадян  83 письмових звернення. 

80 звернень із них стосувалися питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів та 3 звернення -  питань охорони праці.

У  зверненнях порушувалася проблематика недотримання трудового законодавства у частині виплати  заробітної плати, неправомірності укладання трудових угод, незаконного звільнення з роботи, надання відпусток в умовах воєнного стану, трудових гарантій військовозобов’язаних , тощо.


 

 

Новини

Інформкампанія

Конкурс дитячого малюнку